تجربه نگاری رسانه عقیق | رضا صیادی

نوع مقاله : یادداشت علمی

چکیده

عقیق به عنوان رسانه هیئت خود را به عنوان یک برند شناخت و مبتنی بر چنین شناختی در هر مدیای نوینی تلاش نمود جای خود را بیابد. در این تلاش، اتاق فکر دو سویه تشکیل شد. در یک سو اهالی هیئت و در سوی دیگر اساتید روزنامه­ نگاری قرار داشتند که خروجی مشترک این دو، در عقیق تجلی یافت. اگرچه رسانه و هیئت در مسئله جذب مخاطب با یکدیگر اشتراک دارند اما عقیق سعی دارد رسانه را به عنوان مکمل و فرع بر محتوای هیئت به رسمیت شناسد. در این شناخت، هیئت همچون معدن تولید محتوا و رسانه همچون فرآورنده محتوا عمل می­کند.